zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu w Chełmie
XVIII Sesja w dniu 21 listopada 2025, godz. 09:20
Posiedzenia
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu w Chełmie
Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad sesji.
2.
Stwierdzenie quorum.
3.
Zatwierdzenie porządku obrad.
porzadek sesja 21.11.2025 radny.pdf (0,06MB)
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
Prokotół z dnia 30 września 2025 .docx (0,03MB)
5.
Informacja z działalności Zarządu Powiatu.
6.
Informacja dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych Przewodniczącemu Rady Powiatu w Chełmie i Staroście Chełmskiemu.
informacja oswiadczenia zlozone staroscie.pdf (0,09MB)
Informacja ze złożonych oświadczeń majątkowych 2025.pdf (0,12MB)
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Powiatu Chełmskiego za rok szkolny 2024/2025.
realizacja zadań oświatowych.pdf (0,47MB)
8.
Raport z realizacji zadań w 2024 roku w ramach „Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy na lata 2023-2027”.
Program PZALRP-realizacja za 2024 r..pdf (0,47MB)
9.
Raport z realizacji w latach 2023 – 2024 „Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Chełmskiego na lata 2021-2025”.
raport ochrona środowiska.pdf (0,7MB)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy powiatu chełmskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026.
1_uchwała w spr. programu.pdf (0,13MB)
2_projekt_programu współpracy.pdf (0,18MB)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji wydzielonych rachunków dochodów.
uchwała w sprawie likwidacji wydzielonych rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych.pdf (0,1MB)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia od Wojewody Lubelskiego zadań publicznych z zakresu administracji rządowej.
Kwalifikacja wojskowa 2025 r.-Uchwała Rady powiatu.pdf (0,1MB)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Starosty Chełmskiego.
uchwała wynagrodzenie.pdf (0,1MB)
14.
Wnioski komisji.
15.
Komunikaty Przewodniczącego.
16.
Zakończenie obrad sesji.